Jak kupować ?

Jak zamawiać

Poniższa informacja nie jest Regulaminem zakupów ani jego częścią.

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

  1. - Zakupów w Sklepie Internetowym możesz dokonywać po jednorazowej rejestracji, która następuje poprzez wypełnienie i akceptację formularza rejestracyjnego. Rejestracja jest koniecznym warunkiem składania zamówień w Sklepie Internetowym. Rejestracja umożliwi nam utworzenie Twojego indywidualnego Konta Klienta, dzięki czemu będziesz mógł korzystać z szeregu dodatkowych funkcji pozwalających między innymi na oszczędzanie czasu przy dokonywaniu kolejnych zamówień.
  2. - Login oraz hasło (składające się z co najmniej 6 znaków) podane przez Ciebie podczas rejestracji będą służyły Ci do logowania się do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
  3. - Aby złożyć zamówienie, wypełnij wymagane pola w formularzu zamówienia oraz przejdź przez wszystkie etapy dokonywania zakupów wyświetlane na ekranie podczas Twojej wizyty w Sklepie Internetowym. Podczas składania zamówienia dokonaj wyboru interesujących Cię wyrobów z oferty Sklepu Internetowego i kliknij „Dodaj do koszyka”. W dalszej kolejności upewnij się, że w Koszyku znajdują się wszystkie wybrane przez Ciebie produkty i kliknij na „Przejdź do kasy”. Następnie zatwierdź swój wybór poprzez kliknięcie na "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty".
  4. - W przypadku, gdy uprzednio dokonałeś rejestracji w naszym Sklepie Internetowym dla potrzeb utworzenia Konta Klienta, podane przez Ciebie dane przy rejestracji zostaną automatycznie umieszczone w formularzu zamówienia. Jeżeli masz życzenie, aby wybrany przez Ciebie towar został wysłany pod inny adres niż podany przez Ciebie w trakcie rejestracji, odznacz pole “Dostawa pod ten adres” i wypełnij stosowne pola dotyczące danych, które pozwolą wysłać wyroby pod preferowany przez Ciebie adres.
  5. - Po otrzymaniu przez nas Twojego formularza zamówienia wyślemy Ci potwierdzenie przyjęcia zamówienia (potwierdzenie zawarcia umowy) na wskazany przez Ciebie adres poczty elektronicznej (e-mail), w którym znajdziesz między innymi numer zamówienia. W mailu tym znajdziesz również informacje, które zobowiązani jesteśmy Ci dostarczyć zgodnie z art. 12 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.

2. Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu po wrzuceniu towarów do Koszyka?

Tak, oczywiście. Możesz edytować Koszyk, usuwając poszczególne towary lub zmieniając ich ilość.

3. W jaki sposób mogę dokonać zapłaty za kupowane wyroby?

Za kupowane wyroby możesz płacić, wybierając:

  1. Płatność online (e-przelewem) dokonywaną za pośrednictwem systemu Przelewy 24 obsługiwanego przez DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu; sposoby i zasady dokonywania płatności za pośrednictwem systemu Przelewy 24 znajdują się na www.przelewy24.pl;
  2. Przelew natychmiastowy czyli płatności online i obsługa kart płatniczych za pośrednictwem Blue Media S.A.. Dostępne formy płatności kartami płatniczymi: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
  3. Przelew bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy w banku Millennium Bank numer : 44 1160 2202 0000 0003 1174 1328, MIMBA Ewa Malinowska-Lament ul. Jasnogórska 10, 05-120 Legionowo;

Pamiętaj, że w przypadku, gdy wybrałeś płatność w formie przelewu bankowego, na poleceniu przelewu powinieneś zamieścić Twoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

4. Jakie są zasady dostawy produktów i czas oczekiwania na realizację zamówienia? Czy istnieje możliwość wysłania towarów za granicę?

Realizujemy dostawy wyłącznie na terytorium Polski. Zamówiony przez Ciebie towar zostanie wysłany na adres wskazany przez Ciebie w formularzu rejestracji dla potrzeb utworzenia Konta Klienta, chyba, że przy dokonywaniu zakupów podasz inny adres dostawy.

Zamówiony towar zostanie Tobie wysłany w terminie wskazanym przy każdym produkcie.

O wysyłce towaru zostaniesz poinformowana/y drogą e-mailową. 

Może się zdarzyć, że kurier skontaktuje się z Tobą w sprawie doręczenia przesyłki, ale nie jest to jego obowiązkiem.

5. Ile wynosi koszt dostawy towarów, który muszę ponieść?

Koszt dostawy jest pokazany w koszyku i jest uzależniony od wybranej formy dostawy i płatności.

W przypadku, gdy dokonujesz płatności za towary online (e-przelewem) lub przelewem bankowym koszt dostawy winien zostać przez Ciebie zapłacony wraz z ceną towarów.

6. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego wyrobów? Na jakiej zasadzie?

Nie, nie istnieje możliwość odbioru osobistego.

7. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić sposób dostawy?

Nie, po wyborze metody dostawy nie istnieje automatyczna/systemowa możliwość jej zmiany. W przypadku chęci zmiany prosimy o kontakt na adres topcharms@topcharms.pl. Zmiana będzie możliwa jeśli towar nie został jeszcze wysłany czy nadany do wysłania. 

 

8. Czy mogę otrzymać fakturę VAT z tytułu nabycia towarów?

Jeżeli jesteś osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i zarejestrowałeś się dla potrzeb VAT, istnieje taka możliwość. W takim przypadku w dniu otrzymania przez Ciebie potwierdzenia przyjęcia zamówienia wyślij na adres poczty elektronicznej (e-mail): topcharms@topcharms.pl następujące informacje: nazwa, pod którą prowadzisz działalność gospodarczą, adres prowadzenia tej działalności oraz Twój numer NIP.

W przypadku firm podczas procesu zakupu proszę wybrać w danych adresowych "firma" oraz uzupełnić pole NIP. 

Zapraszamy na zakupy!

TopCharms.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl